14 zile drept de retur
Ați achiziționat un produs pe care doriți să-l returnați?
Dacă un produs achiziționat nu vă mulțumește 100%, îl puteți returna în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării conform oug 34/2014.
Procesul de returnare
În cazul în care ați achiziționat un produs de la noi și doriți să îl returnați, vă rugăm să luați legătura cu departamentul suport clienți, prin e-mail la office@gehwol.ro sau la numărul de telefon 0751 285 499.
Puteți descărca de aici formularul de retur: DESCARCĂ FORMULAR
RETUR.
Sigilați produsul/produsele într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul transportului. Includeți în pachet factura și toate documentele aferente produsului returnat. Produsele pe care doriți să le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.
Taxa de transport percepută pentru returnarea produsului este suportat de Cumpărător. Puteți alege orice firmă de curierat rapid.
În cazul în care în comanda dumneavoastră am făcut o greșeală cheltuielile de returnare și rectificarea problemei vor fi suportate de noi.
În situația în care marfa comandată și achitată nu este recepționată sau este refuzată de către cumpărător, din diverse motive, furnizorul se angajează să efectueze stornarea și restituirea contravalorii produselor comandate în termen de 14 zile lucrătoare. Este important de menționat că taxa de transport nu va fi restituită, aceasta rămânând în sarcina cumpărătorului.
Politica de retur pentru produse desigilate
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34 din 4 iunie 2014, Art. 16, alin. (1), lit. e), privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, sunt exceptate de la dreptul de retragere: „furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.”
Prin urmare, produsele cosmetice și de îngrijire personală care au fost desigilate sau testate nu pot fi returnate, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare.
Această măsură este necesară din motive de igienă și sănătate publică, întrucât returnarea produselor desigilate ar putea expune alți consumatori la riscuri de contaminare, infecții sau reacții alergice.
Vă rugăm să luați în considerare aceste prevederi legale atunci când plasați o comandă. Ne angajăm să respectăm standardele stricte de siguranță și igienă pentru toți clienții noștri.