Pagina utilizează cookie-uri, care ne ajută la asigurarea serviciilor. Navigând pagina ești de acord cu utilizarea cookie-urilor.
Meniu

Despre noi

Istoria GEHWOL

Apariția unui brand de calitate

În Vestfalia, în anul 1868, farmacistul Eduard Gerlach a preluat afacerea de bunuri coloniale a tatălui său Ludwig, la Lübbecke, și a extins-o pentru a include o drogherie. În acele vremuri era prima farmacie în acea regiune, și baza cu care Eduard Gerlach a creat o afacere familială prosperă, care a dobândit succes pe plan internațional și a devenit sinonimă cu îngrijirea picioarelor prin marca GEHWOL. Eduard Gerlach este considerat pionierul îngrijirii moderne a piciorului - și pe bună dreptate, pentru că el a dezvoltat primul unguent de producție industrială pentru a preveni și ameliora durerile picioarelor.

Observațiile sale ample și imensele sale cunoștințe de specialitate i-au permis să dezvolte un preparat extrem de eficient bazat pe potasă, grăsimi și săpun medical, acizi grași nesaturați speciali, lubrifianți minerali și uleiuri esențiale dezinfectante, pe care l-a vândut în 1882 sub denumirea de „Cremă pentru îngrijire a lui E. Gerlach ”. În curând, produsul său branduit s-a cumpărat ca zahărul. Eduard Gerlach a fost primul care a reușit să producă o cremă de îngrijire a piciorului în cantități mari datorită proprietăților unice ale cremei sale speciale și a metodei sale industriale de fabricare. Produsul avea o valoare bună și era de o calitate constantă. Aceasta a fost prima dată când îngrijirea piciorului a devenit accesibilă unui segment larg din populație, și astfel, s-a creat o premisă pentru dezvoltarea conștientizării generale a îngrijirii picioarelor. Eduard Gerlach a primit numeroase premii internaționale pentru „crema sa de îngrijire”.

 

De la asociație familială până la companie industrială

După moartea lui Eduard Gerlach în 1910, fiul său cu același nume a preluat afacerea de familie și a dezvoltat-o ​​într-o companie industrială versatilă, care a supraviețuit celor două Războaie Mondiale și a tuturor crizelor economice în condiții de siguranță, mulțumită unei constante orientări către clienți și inovației. Din 1978 până în 2015, Klaus Gerlach-Meinders și Jobst-Peter Gerlach-von Waldthausen au gestionat împreună și cu succes compania tradițională.

În 2018, Eduard Gerlach GmbH a sărbătorit cea de-a 150-a aniversare a companiei și, în același timp, a pornit pe drumul spre un viitor de succes. Realizările, cunoștințele și experiențele sunt transmise în a cincea generație. În anul aniversar, Timor Gerlach-von Waldthausen s-a alăturat conducerii afacerii familiale alături de tatăl său.

Compania Eduard Gerlach, cu brandurile GEHWOL și GERLACH TECHNIK, care au devenit sinonime cu îngrijirea profesională a picioarelor, va continua să-și extindă poziția puternică pe piața îngrijirii picioarelor în viitor.

 

Dorești să devii revânzător GEHWOL?

Scrie-ne un mesaj pe office@gehwol.ro și stabilim detaliile.

Căutare